fbpx
What’s your Special Sauce?
60658
page-template-default,page,page-id-60658,theme-pitchwp,select-core-1.3.1,woocommerce-no-js,pitch-child-child-theme-ver-1.2,pitch-theme-ver-3.2,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,grid_1300,vertical_menu_with_scroll,woocommerce_installed,blog_installed,columns-4,type1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Workshop på Fy & Bi i Valby 11. december 2019

Hvad er din hemmelige opskrift? Hvad er det der skiller dig ud fra dine konkurrenter?

Forstår dine potentielle kunder, hvorfor de har brug for lige præcis dit produkt eller din service? Hvis ikke – koster det dig penge hver dag!

 

Dine kunder køber DIN historie, hvis du fortæller den rigtigt! Når en potentiel kunde kigger på os skal vi vide hvorfor de de gør det. Dét giver forretning. På workshoppen går vi i dybden på virkemidlerne og giver eksempler. Fra naturens side tuner vi ind til historier, der rammer os. Og vi tuner væk hvis historien er rodet. Det gør vores kunder også. Især vores drømmekunder.

 

Har du råd til blive ved med at ramme ved siden af?

 

Lad os hjælpe dig med at finde ind til kernen af din historie!

 


Du får dette ud af workshoppen:

  • Finder frem til hvad der får dine kunderne til at vælge dit produkt!

  • Lærer hvordan du fremstår og kommunikerer mere klart og synlig

  • Forstår hvad det er, der får dit brand og din storytelling til at virke

Du får FAKTISK hele 3 produkter

1. Storytelling Product – hvad de er og hvordan de bruges til at få kunder

2. Business EDGE –  Hvad det er og hvordan får du mere af det.

3. Greater Branding – om Brand Visuals, elementer, synlighed og hvordan man får tunet kunderne ind

Onsdag d. 11. december 2019

Agenda for dagen

kl 9:30 Registrering, kaffe og morgenmad

kl 10:00 Brands for entreprenører i praksis

kl 10:30 Storytelling Products – hvordan kunderne finder ud af hvem du er

kl 11:00 Workshop del 1: din historie og dit brand

kl 12:00 Frokost og foredrag om din virksomhedskant: Hvad den er og hvordan du får mere af den.

kl 13:00 Workshop del 2: udarbejdning af brand visuals og storytelling product

kl 15:00 Walk’n Talk

kl 15:30 Præsentationer

kl 16:00 Tak for i dag

Erik Micheelsen (6128 2026) er Founder af Innovation Embassy. Oprindelig astrofysiker og nu advisor for startup ledere og innovatør. Erik har været Technology Officer på Coloplast A/S og har arbejdet praktisk med innovation i over 15 år. I dag er han fokuseret på global innovation igennem hans program EDGE.

Da Erik afholdte HøjreSvingsInnovation sammen med TV2 og MetroXpress nåede vi over 1/3 af Danmark. Han brugte flere Storytelling Products til at nå så mange som muligt. Et af dem var en lille film på 8 sekunder, der blev set over en million gange. Erik vil vise hvorfor det virkede og hvordan du kan gør det samme. HSI havde til formål udvikle innovative koncepter til at stoppe højresvingsulykker.

Mille Gjerulff Nicolaysen (4083 4328) Founder af Greater Brand Academy. Mille har i dag brand-bureaet GREATER med AD’er Jakob Boni. Igennem de sidste 25 år i reklame og designbranchen har hun lagt mærke til hvad der sker når man virkelig arbejder grundigt med branding.

Hun har en passion for branding og ved hvad der skal til for at brande sin virksomhed til de rigtige kunder